loading...
دانلودِ بهترین ها را تجربه کنید
علی بازدید : 30 چهارشنبه 28 اسفند 1392 نظرات (0)

زیباترین اس ام اس های دلتنگی سری اول 

نمونه پیامک :

زندگی باید کرد

گاه با یک گل سرخ گاه با یک دل تنگ

گاه باید رویید در پس یک باران گاه باید خندید با غمی بی پایان!

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید ...................

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اس ام اس عاشقانه, جملات عاشقانه

زندگی باید کرد

گاه با یک گل سرخ گاه با یک دل تنگ

گاه باید رویید در پس یک باران گاه باید خندید با غمی بی پایان!

 

.
.
اس ام اس عاشقانه, جملات عاشقانه.

طوطیم اندر قفس اما دلم پیش توست

گر قفس را بشکنم پرواز من سوی تو است

.
.
اس ام اس عاشقانه, جملات عاشقانه.

دلتنگی یعنی: شماره ات را پاک کرده ام،

هر شماره غریبی به شوق اینکه تویی خوشحالم می کند

.
.
اس ام اس عاشقانه, جملات عاشقانه.

هر روز نبودنت را… بر دیوار خط کشیدم… ببین این دیوار لامروت…

دیگر جایی برای خط زدن ندارد…

خوش به حال تو… که خودت را راحت کردی…

یک خط کشیدی تنها… آن هم روی من…

.
.
اس ام اس عاشقانه, جملات عاشقانه.

اتل متل گل یاس هدیه به تو یه الماس

کاش بدونی دل من بدون تو چه تنها ست

.
.
اس ام اس عاشقانه, جملات عاشقانه.
این پیام بازرگانی شبکه دلتنگی هست
امیدوارم هر چه زودتر تموم شه و تو رو ببینم
.
.
اس ام اس عاشقانه, جملات عاشقانه.

افلاطون را گفتند چرا هرگز غمگین نمیشوی؟

گفت دل به هرچی که نمیماند نمیبندم…

.
.
اس ام اس عاشقانه, جملات عاشقانه.

بسترم صدف خالى یک تنهایى است و تو چون مروارید گردن آویز کسان دگر

.
.
اس ام اس عاشقانه, جملات عاشقانه.

کاش همانطور که از شکستن تکه ای شیشه بر میگردی و نگاهش میکنی

وقتی دل مرا شکستی،یکبار بر میگشتی فقط نیم نگاهی میکردی…

.
.
اس ام اس عاشقانه, جملات عاشقانه.

دیشب که نمیدانستم به کدام یک از گریه هایم بگریم! خندیدم

.
.
اس ام اس عاشقانه, جملات عاشقانه.

آنقدر آرزوهایم را به گور بردم که دیگر جایی برای جسدم نیست…

.
.
اس ام اس عاشقانه, جملات عاشقانه.

تونیستی… و پاییز از جشم های مرد عاشقی شروع شده است…

که تمام درختان را گریسته است… در سوگ رفتنت… برنگرد… که برنمیگردی تو هیچوقت

نمیخواهم داشته باشمت… نترس…

فقط بیا در خزان خواسته هایم قدم بزن… تا ببینمت…

دلم برای راه رفتنت تنگ شده است…

.
.
اس ام اس عاشقانه, جملات عاشقانه.

تیغ روزگار شاهرگ کلامم را چنان بریده که سکوتم بند نمی آید…!

.
.
اس ام اس عاشقانه, جملات عاشقانه.

به همین سادگی

به همین تـــلخی

پــودر کیکـِـِــ نبودنــه تـــــو

.
.
اس ام اس عاشقانه, جملات عاشقانه.

بسیار نمی خواهم تنها کمی برای چشم به هم زدنی دستت را به من بده

تا دلت را در آغوش بگیرم لعنت به تمام کسانی که تو نیستند ولی عطر تو را می زنند

.
.
اس ام اس عاشقانه, جملات عاشقانه.

بر شانه ام می زنی تا تنهایی ام را بتکانی… به چه دل خوش کرده ای؟

به تکاندن برف از شانه های آدم برفی؟!!!

.
.
اس ام اس عاشقانه, جملات عاشقانه.

از فیس بوک بدم می آید چون راه دور زدن دل من را مثل همان وی پی ان به تو یاد داد!

.
.
اس ام اس عاشقانه, جملات عاشقانه.

دلم را سخت میشکنی و آسان عذر خواهی می کنی،

این عادلانه نیست ….

.
.
اس ام اس عاشقانه, جملات عاشقانه.

نگو بار گران بودیمو رفتیم ، نگو نا مهربون بودیم رفتیم،

آخه اینها دلیل محکمی نیست، بگو با دیگران بودیم و رفتیم!!!

.
.
اس ام اس عاشقانه, جملات عاشقانه.

دیرآمدی باران دیر..

من درجایی در حجم نبودن کسی خشکیدم…

.
.
اس ام اس عاشقانه, جملات عاشقانه.

اعتراف می کنم! من نیزگاهی به آسمان نگاه میکنم دزدانه!

به چشمان ستارگان اما نه به تمامی آنها تنها به آنها که شبیه ترند به چشمان تو…

.
.
اس ام اس عاشقانه, جملات عاشقانه.

حرفش را ساده گفت: من لایق تو نیستم،

نمیدانم خواست لیاقتم را یادآوری کند یا خیانت خودش را توجیه …

.
.
اس ام اس عاشقانه, جملات عاشقانه.

دیگر قلبم به تنهایی عادت کرد

دیگر اشکم به چشمانم خیانت کرد

دیگر شادی در روزهایم گم شد

.
.
اس ام اس عاشقانه, جملات عاشقانه.

کـــــــــــم بــاش

از کم بودنت نتــــــــرس

اونی که اگـه کم باشی ولــــــــت میکنه

همونه که اگه زیـــاد باشی حیفو میلت میکنه. . .

.
.
اس ام اس عاشقانه, جملات عاشقانه.

هنگامی دستم را دراز کردم که دستی نبود

هنگامی لب به زمزمه گشودم که مخاطبی نداشتم

و هنگامی تشنه آتش شدم، که در برابرم دریا بود و دربا و دریا …!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 103
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 65
  • باردید دیروز : 55
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 186
  • بازدید ماه : 416
  • بازدید سال : 2,587
  • بازدید کلی : 15,084